assalammualaikum ;) welcome to my blog :) im adrafil adlan . be my follow yeah :) and please dont copy cat :) thank you :3

Bored With A New Life !

okayy , now , aku bosan gile dengan hidup baru aku , haha , macam dah tade pape jee hidup ni bile dah tade engkau :D , phone aku pon dah lame tak memekak . sebab tade sape dah yang nak call kan ,  kalau ade pon , just member-2 yang nak ajak keluar , erghh , aku nak kau yang call akuu , bukan member-2 aku , bosannnnn gilee bile tade kauu sayang , baru aku tahu sekrang nihh , macam mane penting nye kau dalam hidup aku , hurm , haha , dulu mase kau terhegeh hegeh dekat aku , aku buat bodoh je kan sayang , macam nak tak nak je layan kau , and bile kau dah tade sekarang , baru aku tahu , betape pentingnye kau dalam hidup aku , ahaha , and aku tahu , aku tak perlu berharap lagi , sebab kau dah ade yang lain kan , and kau cakap dengan aku , kau nak try lupekan aku walaupon tak boleh , hurm , takpelahh , aku respect dengan keputusan kau :D so , ignore je lah aku dekat sini , kau mulelah hidup baru okay dear :D i always pray for you dear :D tc , 
like my story and be my follow ;)

SupermanSupermanSupermanSuperman Logo